Kidsclub bezoekt de Efteling

Kiwanis Montferland Kidsclub

Op dinsdag 2 mei werden de ruim 100 deelnemers toegesproken en uitgezwaaid door de loco-burgemeester van de gemeente Montferland. Om 09:00 vertrokken 2 bomvolle touringcars van Gademann Didam met heel veel enthousiaste kinderen en hun ouders/begeleiders naar De Efteling.

Kiwanis Montferland organiseerde voor de vijfde keer een geheel verzorgd uitje voor de kinderen uit de gemeente die het goed kunnen gebruiken. Deze editie is er speciale dank voor de medewerkers van Brödje Didam die voor 9:00 ‘s morgens voor alle deelnemers al broodjes gezond hadden gesmeerd en ook nog heerlijke koekjes meegaven. De Goudreinet sponsorde de appeltjes en de drankjes werden gesponsord door DenEvents, Denny Gies, bedankt!

De deelnemers waren dankbaar en hebben intens genoten van deze heerlijke dag, ze waren moe maar voldaan. En wat vinden we het fijn dat we mede door onze genereuze sponsors ook dit jaar weer een heerlijke dag Efteling hebben kunnen realiseren.